Kontrola urodzeń: Zalety i ryzyka różnych metod antykoncepcji
Jeszcze kilkanaście lat temu ogromnie trudno było nabyć jakikolwiek towar. W tej chwili każdy konsument jest adekwatnie osaczony przez reklamy i produkty przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowania ozdobne. Zwykle producenci wypuszczają pełną serię takich towarów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie często pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także korporacje kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Atrakcyjne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Subskrybuj
2. Link
3. Galeria
5. Metody